Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, January 7, 2009

Nasi Kuning + Daging Payau masak sambal


Pagi ni cam biasa tak sempat nak breakfast. nak makan kat kantin je la.. Makanan Sabah ni ada nasi kuning. Kadang-kadang namanya nasi lemak, tapi guna nasi kuning. nak pergi menjengah kat kantin, nak pilih menu. erm...ada daging payau (daging rusa) masak sambal dan masak sup. Jarang di kantin sekolah ada menu daging rusa ni. Nak kena try ni... sedap juga daging payau ni. tapi panas la badan.. rasa cam rugi plak xamek sup daging payau. Alhamdulillah, PK dengan cuba baik hati bagi I cuba masakan sup daging payau tue. Memang banyak rempah yang digunakan. pekat plak tu.. macam makan kat kedai mamak pun ye jugak. erm..xleh nak upload gambar. nasi daging payau ni. ada masa nanti, saya upload ye..




4 comments:

shafian said...

:-) nanti pi Sempoerna,leh la belanja daging rusa.. hehe..

ari said...

Salam Ziarah..
Selamat mengajal ya sigu..

NiK SeNsEI said...

shafian: owh... boleh aje bah..

NiK SeNsEI said...

ari : thanks to you...