Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, August 25, 2008

Skool


Ini la tempat aku mencurahkan ilmu di dada...
pagi ni hujan lebat...kesian anak muridku berjalan di dalam hujan..

Selepas seminggu bercuti, ini adalah minggu ketiga aku di sekolah ini..masih banyak lagi pemerhatian yang perlu dilakukan terhadap tahap anak murid aku ni...harapnyer dapat la aku membuat sedikit perubahan di sekolah ini..
Inilah azamku..

Sunday, August 24, 2008

My SEconD Home






Ni ler pemandangan dalam rumah sewa aku ni...tgk 2 ada calculator kesayangan aku menebeng kt situ...ada astro..so xler busan aku di sini..asyik2 dok mengadap tv n menjadi peminat setia America's Next Top Model... aku tinggal berempat aje dlm umah nie..meh le berkenalan ngn 3 org housemate aku nie...
  1. cekgu teteh
  2. cekgu yna
  3. cekgu ain
  4. aku ler...cekgu nik..
sygnyer aku di sini asyik masalah air ajer...siang je ada air tau...bila dok jauh ni..food kena masak sendiri.nk beli mahal sgt harganya...so dalam keadaan aku yang xminat memasak..akhirnya aku memasak juga...sebab aku lapar..hehehe..permintaan perut perlu dipenuhi...
ok ler meh kita melihat sudut rumah yang lain pula...tapi yang ini sahaja aku leh tunjukkan..
sebab ada barang 'sensored' yang tak boleh dipamerkan...so tengok je la yekk tangga rumah yang menjadi mangsa pijakan kaki aku setiap hari...

Anak PeRanTau....


Ni ler peta Sabah....aku cilok dr cekgu Yiez.(Hehehe xpe yek cekgu Yiez)..beberapa hari b4 ke Sabah, aku syok sgt2 menyanyi lagu Sempurna ni..tp tidak kusangka aku akan smpi ke cni..aku pun tgk la map dlm pamplet yg aku dok kutip ngn liza kt travel agency sg petani..peh!!!jauh bangat dr Kota Kinabalu...n yg paling sedey..all my classmate KPLI-MATH sume dpt di KK aka Kota Kibalu..tp diriku ini nun jauh ke SEMPORNA.....
mungkin ini yg mengajar aku utk menjadi seorg yg lebih cekal n giGih..chewah..ok jom kita tgk map
SEMPORNA plak...


haa...ni ler peta yg seberapa dpt ditunjukkan..xde la sekolah aku di situ..tp rumahku di Taman Cahaya..bila dilihat dlm peta..mmg ler xde..tp dekat2 la ngn Pulau Bum-Bum 2...cuma rumahku di Tanah Besar bukan di Pulau..aku xsenasib Cekgu Yiez, Cekgu Yati n cekgu len2 yg kena nek bot sbg pengangkutan utama ke sekolah..aku juz amek prebet bayar seringgit atau kdg2 jln kaki ajer....tp aku xberani kerap2 sgt jln kaki..byk sgt anjing kt cni..

ANjiNg Ke Kambing??
smpikan aku terkompius anjing ngn kambing sbb terlalu berhati2 dgn anjing..padahal aku jln ber2 ngn cekgu teteh, housemate ku..tp kami ber2 leh xkenal perbezaan antara anjing ngn kambing..adeh..aku termalu sendiri..hehehehe...kambing ngn anjing pun aku xkenal...

24 Days....SEmPoRna, SabaH

Sempurna

by Andra And The Backbone

Kau begitu sempurna
Di mataku kau begitu indah
Kau membuat diriku akan selalu memujamu

Di setiap langkahku ku kan
selalu memikirkan dirimu
Tak bisa ku bayangkan
Hidupku tanpa cintamu

Bridge:
Janganlah kau tinggalkan diriku
tak kan mampu menghadapi semua
Hanya bersamamu ku akan bisa

Coda:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adlah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna


Kau genggam tanganku saat diriku lemah dan terjatuhk au bisikkan dan hapus semua sesalku

Back to bridge

Reff:
Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidup ku lengkapi diriku oh sayang engkau begitu sempurna .. sempurna

Sayangku engkau begitu sempurna.. sempurna.. sempurna..