Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, August 24, 2008

My SEconD Home






Ni ler pemandangan dalam rumah sewa aku ni...tgk 2 ada calculator kesayangan aku menebeng kt situ...ada astro..so xler busan aku di sini..asyik2 dok mengadap tv n menjadi peminat setia America's Next Top Model... aku tinggal berempat aje dlm umah nie..meh le berkenalan ngn 3 org housemate aku nie...
  1. cekgu teteh
  2. cekgu yna
  3. cekgu ain
  4. aku ler...cekgu nik..
sygnyer aku di sini asyik masalah air ajer...siang je ada air tau...bila dok jauh ni..food kena masak sendiri.nk beli mahal sgt harganya...so dalam keadaan aku yang xminat memasak..akhirnya aku memasak juga...sebab aku lapar..hehehe..permintaan perut perlu dipenuhi...
ok ler meh kita melihat sudut rumah yang lain pula...tapi yang ini sahaja aku leh tunjukkan..
sebab ada barang 'sensored' yang tak boleh dipamerkan...so tengok je la yekk tangga rumah yang menjadi mangsa pijakan kaki aku setiap hari...

No comments: