Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, January 4, 2018

Hari ke-3 kerja tahun 2018



Salam Sejahtera...
Selalunya letak gambar anak kan.. 
kali ni tempek muka tuan tanah...



ummi tak pandai selfie pun.. tp saje je nngengada hari ni..
semalam mc, jadi ni hari ke-2 la I kerja kannn....





belakang tu murid2 ummi sedang mewarna lukisan...


masa selfie kann... camera phone tu teka umur ummi 28 tahun..
wow... kengkonon muda la kan..
padahal ummi dah masuk 34 tahun tahun ni...
saje je nak bagi I perasan mudaaaa kannn....



ok... beransur dulu...
bye bye..














Wednesday, January 3, 2018

Hari kedua Persekolahan




ni gambar hari pertama..
murid tahun 1 tahun ni cepat berkawan..


tapi....
baru hari pertama dah bising...
tak takot cikgu langsung...




ni pula gambar Abam pd 2 Januari - muka baru bangun...



 aksi si kakak nak pergi rumah pengasuh dia...



hari ni baru boleh ambil gambar Abam...
ni tengah tunggu bas.. dah 6 tahun dah sekarang ni..


Sekarang Abam gi tadika naik bas ajeee... hihi..

kena belajar berdikari ya sayang...





Monday, January 1, 2018

1.1.2018



Hai... Salam Tahun Baru 2018..

bertambah usia lagi dan moga2 sama2 la kita tambahkan amalan kita kann..


 Gelagat anak2...


main sticker pulak....






Ok.. Happy New Year..
ummi malas nak taip..



Sunday, December 31, 2017

Entry Penutup 2017


Haii... macam biasa la.. letak gambar anak aje..



ni la tempat budak berdua ni suka sangat..
bw ke sini aje happy kemain..
si kakak tu tak takut.. tinggi kan gelongsor tuuu.



fokus dekat sikit...



















Selamat tinggal 2017..
Hello 2018..




Wednesday, December 27, 2017

Aktiviti di Aeon Shah Alam



hai semua..
kali ni nak uplod gambar anak2 main di kidzoonia..











 makan sekerim di ice bucket












 masa ni kakak tido.. jadi abang adam aje la ngn ayah..
ummi teman kakak..