Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, November 9, 2017

Aktiviti Berbasikal



Salam bersiaran kembali.... 
jom layankan gelagat 2 beradik ni..


abam - 5 tahun
kakak - 2 tahun 6 bulan..










wajah si abang yang keletihan....







Wednesday, November 8, 2017

Bila Abang Adam berbicara







Hai semua... Lama kan tak bersiaran... 
ummi keletihan bila masuk hujung tahun ni..
macam2 perkara perlu dibuat...


Hari ini ummi checkup klinik.. macam biasa memang abang Adam akan temankan ummi. Rupa-rupanya dia bercerita pada rakan-rakannya yang dia ikot ummi pergi klinik. ni ummi tahu pun dari kawan cikgu sekolah ummi... 

"nik, fitri cerita kat akak adam ikot ummi pergi hospital sebab ummi berdarah-darah"
"tapi akak tengok nik elok je kat sekolah"

ermm... ummi dah tahu sangat la apa dialog abang Adam dengan fitri tu.. ala-ala cenggini dialognya..

"kita teman ummi pergi ospistal (hospital) sebab tangan ummi berdarah. Ya, betul tu"

cerita yang sebenar... "teman ummi pergi klinik sbb ummi kena cucuk ambil darah"

Bahan cerita Adam ni buat orang lain risau pula ya.. apa-apa pun ok la abang Adam... Abang Adam abang yg baik sebab selalu temankan ummi...




Wednesday, October 18, 2017

suasana perkhemahan tahun 6 2017..




hai.. tahun ni ditugaskan bahagian masak lagi..
bosan sebenarnya sebab dah 3 tahun berturut2 dapat tugas yg sama..




























Tuesday, October 17, 2017

sambutan penutup kemerdekaan 2017..


salam.. layan gambar aje la ya..












Monday, October 16, 2017

warna-warni kejohanan balapan 2017



















 khemah rumah merah




 persembahan tarian













 pencatat.. kira markah juara..





















keputusan pertandingan

juara - rumah merah
naib juara -kuning (kalah 3 mata aje) - sbb khemah tak meriah tahun ni..



Sunday, September 24, 2017

Majlis Persaraan Kak Laila...



Salam semua... saya mengajar di sekolah ni bermula tahun 2013. Kali pertama kenal kak laila sewaktu solat di surau. Baik aje akak ni.. lembut aje orangnya...








 Cikgu Laila bersama anak-anak






























Tuesday, September 12, 2017

si cilik ummi



Balik kerja petang semalam.. nampak si kakak sarung stetoskop mainan dia di leher..
dah tahu cara guna la tu... nak snap gambar kakak mesti ada abang join sama...


tak nampak stetoskop kakak.. 2thn 4 bulan dah..






 baru nampak... kannn




 kemain korang posing yaaa....








hilang penat tgok gelagat anak ni kann...


ok bye korang...