Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, April 7, 2017

Gelagat Budak Merajuk...




Hai korang....


Gambar di atas tu kan.. gambar si kakak merajuk.. asal merajuk aje sembam badan ke lantai dan nangis puas2... dah pandai merajuk... tak comel la kakak musyukkk...





Thursday, March 30, 2017

Sebelum Pergi Kerja

wajah2 kesayangan ummi sebelum ummi pergi kerja...

















Wednesday, March 29, 2017

Sticker


Hai.. Baru perasan entry ni dalam draf.. 

layan aje la gelagat 2 beradik ni main sticker...

j





















ok.. ada kerja nak buat.. bye bye...
tak leh nak taip entry lama2..





Tuesday, March 28, 2017

Jom main....



Hai korang semua....
Selamat pagi....

Saje tempek aktiviti abang Adam di sini..
















lepas tu si kakak... sekarang dah pandai cakap sikit2...


'jom main'

ti apak - tak nampak


susahnya ummi nk cuba faham dialek kakak...





ok... bye korang..

sekarang memang mood malas nak taip..

nak gi lipat baju pula..



Saturday, March 25, 2017

Tolong ummi la sangat kan..




Salam...

Hari ni hari kedua persekolahan lepas cuti seminggu kannn..

masa cuti sekolah buat kerja sikit dibantu oleh adik2 I dan 2 orang budak kecil ni..
hadeh... derang pun nak buat jugakk..


mesin laminate ni memang ada beli... senang juga bila ada kan,,






tengok aje la ya gelagat 2 beradik ni.. macam2..



 \


hasil kerja abam adam.. potong pun senget2





















ok.. jumpa entry seterusnya.. bye bye




Thursday, March 23, 2017

main di playground


Hai.. Selamat pagi..
Petang Semalam bawa anak2 main di playground..
layankan gambar aje ya...



















 abang adam baru keluar dari terowong..







main jongkang-jongket

















Wednesday, March 22, 2017

dah sebulan..


Selamat pagi..

ni gambar bulan 12 tahun lepas..
masa ma ayah dtg rumah..


dah sebulan ni xjumpa..
xsabar nk jumpa insan2 tersayang lusa nnt..














rambut abam adam oun masih botak lg..kih kih kih..