Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, February 16, 2017

Rutin Kerja..



Selamat pagi Semua....


Bestnya zaman kanak-kanak kan... semua orang dah mengalami dan sedang mengalami zaman kanak-kanak.. Zaman kanak-kanak zaman pemerhatian dan bermain gituuuu.. belajar semua perkara di sekeliling.. kerja i pun dikelililingi kanak-kanak.. best sangat,,, comel2 semua..



jom layan rancangan pendidikan...



 kebetulan cikgunya rajin buatla aktiviti simple aje.. ni relief kelas...



ni masa PJ.. bukan main gembira ya anak-anak.. siap lompat nak elak bola beracun...



ok... jumpa lagi entry berikutnya.,,..


bye bye bye





Monday, February 13, 2017

Sayang anak ummi..


Hai.. Salam Sejahtera....

Macam biasa.. malas nak taip entry panjang2.. sebab xsabar2 nak siapkan kerja gosok baju anak dan bju kerja.. ok.. layankan gambar aje ya...






















 




Sunday, February 12, 2017

memori dalam hp..



hai... buka je hp ummi macam2 gambar ada dalam ni dikerjakan 2 beradik ni..
adoi la anakkk....


















pandai pulak korang berselfie kannnn...




Saturday, February 11, 2017

Merentas Desa 2017


 Salam sejahtera semua...


kisah merentas desa ni dah lama kejadiannyaa... 14 Januari lepas...
ni je gambar yang ada dalam hp I...



kena betul2 tngok keselamatan budak kt sini.. takot ada kereta lalu lalang..






ok.. dah ada murid dah sampai... sedia bagi kupon...


korang ingat lagi ke memori merentas desa zaman sekolah korang dulu.. hihihi




Friday, February 10, 2017

Melekat botol susu...


Salam Petang Semua...

ini kisah pagi tadi ya.. abang adam dah sekolah pun masih lagi melekat dengan botol susu dia..
adoi la abang.... abang memang suka minum susu sambil baring dan layan kartoon..







adik pun sama jugak..


nak ikot macam abang... tapi adik ummi bagi air kosong aje.. adik xboleh lagi
minum susu lain selain susu ummi ya.. selepas adik dah 2 tahun baru ummi bagi susu lain..






Thursday, February 9, 2017

P. Jasmani



Salam hari Khamis....
Cuti Thaipusam hari ni kannn...



Tahun ni I kena ajar kelas PJK pula.. adoiii...
yang pasti murid2 teramat suka waktu PJK..
xpe la anak2..cikgu layankan ajeeeee...











ni masa sukaneka tahun 1.... 







ok.. sesaje nak abadikan memori dalam ni..
Selamat bercuti..


Wednesday, February 8, 2017

Sebelum pergi Kerja....




Salam Semua....

Saje je tempek gambar ni... ni la moment kalot pagi2 berkejar2 nak siapkan anak2 sebelum pergi kerja.... tapi ummi happy.. nanti korang berdua dah besar.. dah xde moment kalut2 cenggini kann...


abang dan kakak....









kakak pun nak tiru abang buat peace....






ok.. semoga jadi anak2 yang baik ya sayang... Aminnn..